Οι «ιοί της διανοίας» είναι ένα καταστροφικό λογισμικό, που περνάει μέσα στον άνθρωπο με μορφή, εικόνα και ήχο, διεγείρει μέσα του τον συναισθηματισμό και καθώς εκείνος συγκινείται και διεγείρεται συνεχώς, το λογισμικό πολλαπλασιάζεται, δημιουργεί τους δικούς του κλώνους και εγκαθίσταται στον ανθρώπινο εγκέφαλο κανονικά.
Ο Ασκληπιός είχε ασχοληθεί με την θεραπεία των ανθρώπων από τους ιούς της διανοίας, που τότε δεν τους ονόμαζαν έτσι, γιατί δεν ήξεραν ότι υπάρχουν οι ιοί, όμως ήξεραν ότι υπάρχουν σκέψεις που κάνουν τον ανθρώπινο νου να λειτουργεί σαν ένας δυσώδης βούρκος.
Με τους «ιούς της διανοίας» ένα καλό υπάρχει, ότι η διάνοια που πάσχει, μόλις θεραπευτεί, μπορεί πια και τους αναγνωρίζει, δεν μπορεί κανείς από αυτούς πια να καλυφθεί.
Τα όνειρα ήταν ένας καλός τρόπος θεραπείας που εφάρμοζαν στα Ασκληπιεία και ήθελαν οι θεραπευτές να υπάρχει ένας καταιγισμός φωτεινών ροών που περνούσαν στους ανθρώπους μέσα από τα όνειρά τους.
Αν αυτό συμβαίνει τακτικά, αυτή η όμορφη φωτεινή βροχή των ονείρων να πέφτει στην λίμνη των στεναγμών, τότε νούφαρα φυτρώνουν στη λίμνη και από αυτά βγαίνει ευωδιά, είναι οι σκέψεις που γεννιούνται, που δεν έχουν πια παρακμή, μπορεί να βγήκαν από το έλος, το εξυγιαίνουν όμως με την παρουσία τους εκεί, με τις ρίζες, με τον κορμό τους, με τα ωραία τους άνθη, τα φύλλα και την ομορφιά.
Όταν στο έλος δούμε τα άνθη, έλεγε ο Ασκληπιός, τότε η φωτεινή βροχή των ονείρων πρέπει να απομακρυνθεί και ο άνθρωπος να γυρίσει στη ζωή του, με τον νου του ζωντανό, με αγάπη στην ψυχή του και με έναν κόσμο φωτεινό, εκεί που υπάρχει ακόμα η λίμνη και το νούφαρο ευδοκιμεί.
Αναρωτιόντουσαν οι Έλληνες συχνά, ποιο έργο είναι πολυτιμότερο από την ίδια την ζωή;; Να ζήσει κανείς έναν καλό βίο, γεμάτο από ουσία και καλά νοήματα της ζωής, να κάνει καλές σκέψεις και τα νοήματα να συναισθανθεί, να υπερασπίζεται την υγεία, την δική του και του διπλανού, από όποιον πάει να γεμίσει την ζωή ασχήμια, αθλιότητα και υποταγή;;
Ο άνθρωπος μπορεί να είναι ελεύθερος και στο χειρότερο μπουντρούμι να ριχτεί, μπορεί όμως να νομίζει πως είναι ελεύθερος και κατά την διάνοια να είναι υπόδουλος στους Ιούς, αυτό το κακόβουλο λογισμικό που μέσα στον άνθρωπο διαλύει τους ιστούς της αγάπης, της αλήθειας και της κοινωνίας της αληθινής.
Η Ίαση είναι πάντα το ζητούμενο, είναι αυτή μια υπέροχη Ελληνική λέξη που σημαίνει ταυτόχρονα τα εξής: ότι υπάρχει μια κατάσταση της ενεργού διανοίας που αποτρέπει την αρρώστια από κάθε Ιό, όταν εδώ λέμε ιό, εννοούμε βέβαια «ιό της διανοίας», που λειτουργεί όπως οι ιοί που παρατηρούνται εργαστηριακά, προσβάλλει όμως την διάνοια και ως εκ τούτου είναι πολύ φονικός.
Η Ίαση σημαίνει παράλληλα ότι το υποκείμενο έχει ιαθεί, έχει δηλαδή πια την δυνατότητα το ίδιο να παράγει αντισώματα κατά του ιού και με αυτά να τροφοδοτεί την κοινωνία, αλλά και τον ίδιο του τον εαυτό.
Η ίαση είναι μια κατάσταση που επιτυγχάνεται όταν κανείς ξέρει πώς να την διατηρεί, γιατί είναι Δρόμος και περιπέτεια από τις πιο ευχάριστες της ζωής.
Γιατί σε κάθε βήμα ανακαλύπτεις και μια πτυχή που την αγνοούσες μέχρι χθες, κάθε σκαλοπάτι είναι και μια κατάσταση της ενεργού διανοίας αυτή την φορά και όχι των ιών που καταδυναστεύουν την διάνοια και την καθιστούν ανενεργή.
Ο Δρόμος για την Ίαση χρειάζεται απαραίτητα Στοιχεία που ζωογονούν την διάνοια. Γιατί αυτό που τώρα καλούμαστε να καταλάβουμε είναι ότι η διάνοια θεραπεύει και θεραπεύεται και ότι η κατάθλιψη προκαλείται από την έλλειψη διανοίας στο άτομο και τις κοινωνίες του.
Όλα αυτά και πολλά άλλα, που μόλις αναφέραμε είναι οι επιδράσεις της Συλλογής, ο Δρόμος για την Ίαση, όταν αυτή διαβαστεί, από έναν άνθρωπο που έχει αγάπη στην καρδιά του, αρκετή για να μπορέσει «να ακούσει» τον Ασκληπιό, τον Πυθαγόρα, τον Αλκμαίονα και τον Ιπποκράτη να μιλούν στην δική του ψυχή και να τον συμβουλεύουν όμορφα, τι να κάνει και πώς να περάσει τις συμπληγάδες πέτρες της ζωής, για να πάρει τον Δρόμο για τα δικά του εδάφη, εκεί που ο ίδιος θέλει να κατοικεί με την διάνοιά του ενεργή και υγιή.
Βιργινία Φατσή
4 Αυγούστου 2017
Σημείωση: Στην ιστοσελίδα www.kinoniagnosis.com έχει ένα πιο αναλυτικό κείμενο για τον «Δρόμο για την Ίαση». Είναι σε μορφή pdf και μπορείτε να το διαβάσετε ή να το κατεβάσετε ελεύθερα.