Η Μέθοδος ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΙΑΣ είναι η καλύτερη Μέθοδος

Η Μέθοδος Δύναμη της Διανοίας είναι η καλύτερη μέθοδος που υπάρχει γιατί δίνει στον άνθρωπο αυτό που του λείπει, τις δυνάμεις, το θάρρος, την τόλμη, την αυτοπεποίθηση και τις σωτήριες σκέψεις για το δικό του μέλλον

Η Δύναμη της Διανοίας δημιουργήθηκε τον 21ο αιώνα, όμως είναι μια επανεμφάνιση του πνεύματος των Ελλήνων και της σωτήριας επίδρασης που έχει στον ψυχισμό των ανθρώπων.

Η Μέθοδος Δύναμη της Διανοίας προσθέτει στην εποχή μας αυτό που της λείπει, την Γνώση για τον Άνθρωπο, τις ιδιότητες του Ανθρώπου και τις καλές επενέργειες των ανώτερων δυνάμεών του.

Σήμερα είμαστε ισχυροί στην τεχνολογία, αλλά όχι και στο πνεύμα, έτσι χρειάζεται να γίνουμε ξανά ισχυροί στο πνεύμα και στην ψυχή μας.

Οι άνθρωποι σήμερα υφίστανται τις επιδράσεις της ταλαιπωρημένης ψυχής τους και έτσι υποφέρουν από κατάθλιψη και άγχος, όπως και από πολλά νοσήματα που οφείλονται στο ψυχικό τους άλγος

Η Μέθοδος αυτή των Ελλήνων φέρνει τον άνθρωπο σε κατευθείαν επαφή με την ψυχή του, τροφοδοτεί το πνεύμα του και δίνει δυνάμεις σε όλη την υπόστασή του για να μπορεί αυτός να πολεμήσει όλα τα δεινά της ζωής του.

Οι Έλληνες όταν φτιάχνουν μία Μέθοδο πρώτα τον Άνθρωπο σκέπτονται και άνθρωπος είναι κάθε ένας από εμάς που αντιλαμβάνεται τα προβλήματα της εποχής του και επιχειρεί να τα λύσει.

Τα κύρια προβλήματα της εποχής μας είναι η υποβάθμιση της ψυχής μας, η ταλαιπωρία του πνεύματος που μάταια αναζητά την τροφή του, οι κακές εργασίες που αλλοιώνουν τον άνθρωπο ως προς την πνευματική του φύση, η κόπωση και το άλγος από την έλλειψη ιδανικών στην ζωή μας και οι συχνές επιθέσεις από άλλους που δεν έχουν τους ίδιους προβληματισμούς στην ζωή τους.

Έρχονται λοιπόν οι Έλληνες και μας λένε ότι ο άνθρωπος ζει σε δέκα διαστάσεις, αν εσείς θέλετε να τον υποβαθμίζετε και να του δείχνετε μια ζωή που δεν υπάρχει, τότε ο άνθρωπος υποφέρει και εκδηλώνει έμπρακτα την απαρέσκειά του.

Μια διδασκαλία χρειάζεται που να γίνεται σε δέκα διαστάσεις, να συμμετέχει η ψυχή, να αφυπνίζεται το πνεύμα, να θεραπεύεται ο άνθρωπος συνολικά και στις δέκα διαστάσεις.

Έτσι η διδασκαλία που έφτιαξαν οι Έλληνες εκτείνεται σε δέκα διαστάσεις είναι μια ολοκληρωμένη διδασκαλία που αν ο άνθρωπος την ακολουθήσει στην ζωή του δεν χρειάζεται τίποτα άλλο για να αισθανθεί πλήρης.

Ο πολιτισμός μας προέρχεται από τους Έλληνες και τους περιέχει έτσι για να ανανεωθεί και να περιέχει και εμάς τους σύγχρονους ανθρώπους, χρειάζεται και πάλι τους Έλληνες να δώσουν την αφορμή και την αιτία για μια πλήρη ανανέωση του πολιτισμού μας.

Ο άνθρωπος είναι το κέντρο του κόσμου και αν σήμερα το έχουμε ξεχάσει, τότε χρειάζεται η Μέθοδος Δύναμη της Διανοίας για να μας το διδάξει εξ αρχής, αν παραστεί η ανάγκη.

Είναι πλούσιος ο άνθρωπος που ζει με την διδασκαλία γιατί εμπλουτίζεται η νοημοσύνη του, αντιλαμβάνεται έναν πιο σύνθετο κόσμο και μπορεί με τις δικές του δυνάμεις να τον αλλάξει και να δημιουργήσει κάτι που να είναι δικό του.

Αν έχουμε αντιρρήσεις σε όλη την πίεση που μας ασκούν οι άλλοι, τότε πρέπει την Μέθοδο να ακολουθήσουμε, γιατί η Μέθοδος θα μας ελευθερώσει και θα μας δώσει τις ολοκληρωμένες δυνάμεις μας στις δέκα διαστάσεις.

Αν έχουμε δυστυχία, τότε την Μέθοδο πρέπει να ακολουθήσουμε και αν έχουμε αμφιβολία η Μέθοδος θα μας βοηθήσει να αποκτήσουμε την άποψή μας.

Η Μέθοδος είναι γραμμένη σε 36 βιβλία, κατά τρόπο ώστε μόνο ο νους του ανθρώπου να μπορεί να την αποκωδικοποιήσει.

Η Μέθοδος είναι προσιτή σε όλους, όμως μόνο ο άνθρωπος μπορεί να συνδεθεί με τις πνευματικές πηγές της και να πιει νερό να ξεδιψάσει.

Η Μέθοδος μας οδηγεί σε μια ολόκληρη Διδασκαλία για την καταγωγή και την φύση του ανθρώπου, για την εξέλιξη του ανθρώπινου είδους και άλλων ειδών που το κυνηγάνε, για την δομή του πολιτισμού μας και την ιστορική αλήθειά του.

Το βίωμα έχει μεγάλη σημασία σε αυτή την διδασκαλία που ο κάθε άνθρωπος θα πάρει, γιατί δεν δημιουργούμε έναν άνθρωπο με γνώσεις, αλλά τον Άνθρωπο με την Γνώση των σημερινών συνθηκών της ζωής του και πώς μπορεί αυτές να τις αλλάξει.

Τι θα κάναμε χωρίς τους Έλληνες κανείς δεν γνωρίζει, ίσως να βρισκόταν ακόμα ο πολιτισμός στην Εποχή του Λίθου, ή ίσως να έκανε μερικά δειλά βήματα για να βγει ο άνθρωπος από την αγέλη και να συναντήσει την φυλή του.

————————————————————————————————————————————————————-

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΔΡΑ ΣΕ ΔΕΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ

Το πρώτο επίπεδο είναι το θεραπευτικό για τους ανθρώπους, αυτοί θεραπεύονται και μαθαίνουν πώς να θεραπεύουν το φυσικό τους σώμα και να αποκτούν καλή υγεία.

Το δεύτερο επίπεδο είναι η λειτουργία του εγκεφάλου τους, ο εγκέφαλος μαθαίνει μόνος του να καθαρίζει, να αποβάλει τα δηλητήρια και τις κακές σκέψεις και να αναζωογονείται με τις δικές του λειτουργίες.

Το τρίτο επίπεδο είναι οι καλές σκέψεις, που έρχονται και βρίσκουν τους ανθρώπους, πριν ακόμα ο στοχασμός τους δουλέψει και είναι μια πληθώρα καλών σκέψεων για όλα τα θέματα της ζωής τους και για το επάγγελμά τους.

Το τέταρτο επίπεδο είναι αυτό της ολοκλήρωσης του ατόμου, σιγά σιγά ο άνθρωπος βρίσκει τον Εαυτό του και με τον Εαυτό του πια προχωράει και βρίσκει τις οριστικές δικές του σκέψεις

Το πέμπτο επίπεδο είναι αυτό της καλής διάθεσης των ανθρώπων, σήμερα οι άνθρωποι δεν έχουν καλή διάθεση και χρειάζονται καλή διάθεση για να κάνουν τις δικές τους υποχρεώσεις και να βρουν τα δικά τους έργα.

Το έκτο επίπεδο είναι αυτό των οραματισμών, οι άνθρωποι θα μάθουν να οραματίζονται είτε θετικά, αν πρόκειται για ένα θετικό δικό τους μέλλον, είτε αρνητικά, αν πρόκειται για το αρνητικό παρελθόν τους, πάντως ο άνθρωπος θα βλέπει τι τον απασχολεί και τι εμπόδια υπάρχουν μπροστά του.

Το έβδομο επίπεδο είναι αυτό της συνείδησης, ο άνθρωπος θα έχει συνείδηση των πράξεών του, του περιβάλλοντός του, των γνωστών του ανθρώπων, των υποχρεώσεων και των ευθυνών του και αυτό είναι κάτι καινούριο, γιατί ποτέ διδασκαλία δεν καθάρισε τόσο πολύ το υποσυνείδητο των ανθρώπων.

Το όγδοο επίπεδο είναι αυτό των ιδεών των ανθρώπων, για πρώτη φορά ο άνθρωπος αποκτά καλή γνώση των ιδεών του γιατί επικοινωνεί με τον Εαυτό του και ο Εαυτός του έχει ξεκαθαρίσει όλες τις ιδέες που του αρέσουν και τις υποστηρίζει.

Το ένατο επίπεδο είναι αυτό της ανώτερης πνευματικότητας του ανθρώπου, αυτής που του υπαγορεύει ευγενείς στόχους και ανώτερες πράξεις, αυτό το επίπεδο ενεργοποιείται αυτόματα από την διδασκαλία, ακόμα και αν ο άνθρωπος αυτό που έχει να κάνει είναι να διαβάζει μόνος του βιβλία.

Το δέκατο επίπεδο είναι αυτό της ανώτερης δημιουργικότητας του ανθρώπου, εκεί που ο άνθρωπος δεν είναι πια άνθρωπος, αλλά ό,τι λέει γίνεται, ό,τι οραματίζεται πραγματοποιείται και ό,τι απεύχεται, αυτό δεν συμβαίνει. Και αυτό το επίπεδο το ενεργοποιεί η διδασκαλία αλλά πρέπει ο άνθρωπος να προσπαθήσει περισσότερο και να μην διαβάζει μόνο τα βιβλία.